Często zadawane pytania

O PRODUKCIE

Co to jest GOKO?

GOKO to nazwa urządzenia wspomagającego prawidłowe wypróżnianie. Pozwala ono przyjąć najlepszą anatomicznie pozycję do wypróżniania, ułatwiając i przyspieszając ten proces. Urządzenie GOKO to produkt, któremu poświęcona jest ta strona.

Dlaczego kąt 35 stopni?

Podczas zmiany pozycji wypróżniania z siedzącej na pozycję “w kucki” zmienia się ułożenie naszego ciała tworząc kąt 35º między tułowiem a udami. To właśnie takie ułożenia naszego ciała jest najlepszą anatomiczną pozycją do wypróżniania. Dzięki niej nasze jelito grube prostuje się, a mięśnie rozluźniają dając możliwość swobodnego wypróżnienia.

Jak przyjąć kąt 35 stopni na sedesie?

Wyobraź sobie, że kucasz na podłodze – to jest jest właśnie pozycja 35º, którą w łatwy sposób uzyskasz używając GOKO na sedesie. 

Dlaczego po ustawieniu stopień opada w dół?

Stopień opada, ponieważ mechanizm trzymania jest nieprawidłowo domknięty. Aby mechanizm trzymania stopnia był odpowiednio mocno dokręcony, a stopień nie opadał, należy palcami jednej dłoni przytrzymać metalową dźwignię mechanizmu znajdującą się pod stopniem, jednocześnie drugą dłonią przekręcać śrubę w prawo. Na koniec należy domknąć ruchem w lewo metalową dźwignię.

Jak ustawić wysokość stopnia?

Aby ustawić stopień na odpowiedniej wysokość należy:

 

  • Poluzować zacisk mechanizmu trzymania stopnia, przyciągając do siebie metalową dźwignię regulacji wysokości stopnia.
  • Podciągnąć palcami do góry stopień ruchomy, przesuwając go na odpowiednią dla siebie pozycję na podziałce.
  • Domknąć ruchem w lewo metalową dźwignię aż do oporu, tak aby stopień nie opuszczał się po aluminiowym profilu.

 

 

Czego dotyczy podziałka liczbowa na profilu aluminiowym urządzenia GOKO?

Dzięki podziałce każda osoba korzystająca z urządzenia GOKO, może wyregulować i ustawić wysokość stopnia do swoich potrzeb. Dodatkowo pomaga zapamiętać najkorzystniejsze ustawienie stopnia. 

Do czego służy ruchomy uchwyt na profilu aluminiowym?

Uchwyt ruchomy posiada dwie funkcje.

  1. Przy użyciu dynamicznym GOKO (funkcja kółek) pomaga chwycić urządzenie drugą ręką.
  2. Przy użyciu statycznym GOKO pomaga przyjąć wygodną pozycję osobom o niższym wzroście.

ZAMÓWIENIA

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dnia jego złożenia. W powiadomieniach mailowych otrzymasz informację o aktualnym statusie zamówienia oraz o przewidywanym terminie doręczenia przesyłki z zakupionym urządzeniem. Czas realizacji nie powinien przekroczyć 5 dni roboczych.

Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?

Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Nie ma możliwości osobistego odbioru zakupionego urządzenia GOKO.

 

OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

W jakim czasie firma kurierska dostarczy przesyłkę?

Zrealizowane zamówienie dostarczone zostanie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.  Firma kurierska DPD gwarantuje dostawę przesyłki w ciągu 24 godzin od momentu jej nadania.

 

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostarczeniem przesyłki?

Kurierzy dostarczający przesyłki nie są zobowiązani do kontaktu telefonicznego z odbiorcą przesyłki, często jednak stosują tę formę. Jeśli szczególnie zależy Państwu na kontakcie z kurierem, zalecamy skontaktować się z lokalnym oddziałem firmy kurierskiej. Podczas kontaktu z firmą kurierską, potrzebować będziecie Państwo numeru listu przewozowego, który wysyłany jest do klientów mailem wraz z informacją o nadaniu przesyłki z magazynu.

 

Przesyłka z produktem dotarła uszkodzona. Co mam robić?

Jeśli w trakcie doręczenia dostarczana przez kuriera przesyłka ma widoczne ślady zniszczenia, należy w tym samym dniu w obecności kuriera sporządzić protokół szkodowy. 

Jak mogę zareklamować zakupione urządzenie GOKO?

Klient ma prawo do reklamacji zakupionego urządzenia w okresie dwóch lat od momentu zakupu. Warunkiem do zgłoszenia reklamacji jest zawiadomienie sklepu w ciągu 14 dni o niezgodności produktu z ofertą lub jego uszkodzeniu. Aby tego dokonać należy wypełnić formularz reklamacyjny.

Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane są przez sklep w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym urządzeniem.